Band

StarPine Support, persoonlijke Apple ondersteuning voor iOS en OSX

Kun je een band hebben met hardware? Ik in ieder geval wel, de hardware van Apple is toch echt een heel verschil met de reeks van kopieën die iedere keer opnieuw gebouwd worden. Samsung kopieert meer dan dat zij innoveren met hun “nieuwste” S5.
Zo durft Apple keuzes te maken in hun hardware en sommige technologieën achter zich te laten. Was eerst de floppy aan de beurt, nu is de cd/dvd speler gewoon verleden tijd. En die nieuwe technologie zoals TouchID vind ik echt te gek. Zo snel een app kopen, ontgrendelen met je vingerafdruk, ideaal! Bij eerdere modellen wacht ik tevergeefs totdat mijn vingerafdruk herkent wordt hahahaha.

Gevoel

Zo gaat een band met mijn klanten dan ook verder dan alleen bijvoorbeeld een contract waar beide partijen overeenstemming in vinden. Een band ontstaat bij het eerste prettige persoonlijke contact en daarbij horend een goed gevoel.
Een gevoel wat je niet kunt vastleggen, maar wanneer je ergens bent of op bezoek gaat, je wel direct thuis voelt. Prettig voelen in een toch eerst vreemde omgeving, maar met de leukste mensen/personen, die jarenlange ervaring nodig hebben bij installatie, beheer en onderhoud voor hun ICT omgeving Mac of PC, iPhone of Samsung.
Daar doe ik het voor, een persoonlijke band, het goede gevoel!
Daar hoort ook mijn persoonlijke service bij; is er een probleem, dan  kun je me altijd bereiken via mijn telefoonnummer, per email, whatsapp (Na de overname van Facebook stap ik nog niet over…) Zo heb ik met iedere server die ik installeer ook een band. Die server en de diensten/services die erbij horen zijn mijn verantwoording, mijn zorg. Maar daarover meer in mijn volgende blog!

Alle rechten voorbehouden. 
Apple, iPhone5s,iPhone en hun respectievelijke producten zijn geregistreerde handelsmerken van Apple, Inc.