Apple Support

Apple Support

Een overzicht van de beheermogelijkheden die geboden worden door StarPine Support voor uw bedrijfsomgeving:

  • Professionele en persoonlijke doorlopende ondersteuning voor uw bedrijfsomgeving waaronder:
    Server, clients, netwerk, internet, gebruikersondersteuning, specifieke applicaties, firewall, router, switches, netwerk en internetvoorzieningen.
  • Preventief onderhoud van uw bedrijfsomgeving, door notificaties bij succesvolle en mislukte backups, netwerk-storingen en beschikbare software updates.
  • Telefonisch advies en ondersteuning.
  • Snelle ondersteuning mbv Teamviewer oplossing en VPN op afstand.
  • Vlotte reactietijd bij storingen/problemen gemeld door gebruikers waardoor downtime beperkt blijft en productie niet in gevaar komt.
  • Beheer en onderhoud vindt plaats op lokatie, op afstand, op afspraak, binnen of buiten kantoortijden, maar altijd in overleg.
  • Advies voor aanschaf van hardware en software, vrijblijvende scherpe offerte en snelle levering van hardware.StarPine Support Apple ondersteuning

Probleemloos kunnen werken met jouw iMac, MacBook, iPhone, iPad en Apple Watch.

Samenwerken, bestanden en gegevens delen zoals documenten, foto’s, word en excel bestanden, email uitwisselen, agenda en contactpersonen. Eenvoudig, stabiel en gemakkelijk werken met uw Apple Mac, macOS, OSX, iOS apparaat en samenwerken met andere platformen zoals een NAS of Windows omgeving. StarPine Support Apple ondersteuning

StarPine Support biedt hiervoor doorlopende Apple Support voor jouw ICT omgeving en professionele, persoonlijke ondersteuning voor:

  • macOSX Server
    Mojave Server 10.14, High Sierra Server 10.13, macOS Sierra Server 10.12, El Capitan 10.11 Server en eerdere Apple serveroplossingen.
    Installatie, configuratie van diensten zoals emailserver, agendaserver, bestandsdeling, VPN toegang, Profielbeheer en beveiliging door SSL certificaten en versleuteling van data.
    Eenvoudig en snelle configuratie dmv de Server.app
  • macOS Server Configuratie
    Instellen van bestandsdeling zoals email-, agenda-, VPN toegang op afstand, bestandsdeling en profielbeheer. Configuratie en optimalisatie van server- en gebruikersomgeving. Integratie met andere diensten zoals Windows clients, centraal beheer van gebruikersaccounts en groepen.
  • macOS Clients
    macOS Mojave 10.14, macOS High Sierra 10.13, macOS Sierra 10.12, 10.11 El Capitan, 10.10 Yosemite, 10.9 Mavericks en eerdere OSX versies.
  • macOS Onderhoud
    Controle op werking van alle server- en clientdiensten voor een langdurige stabiele probleemloze werking, verzorgen van updates, controle op spamfilters, uitsluiten van virussen en malware, ongewenste aanvallen vanaf het internet. Op basis van realtime notificaties oa per email worden kritieke diensten continue in de gaten gehouden en pro actief bijgewerkt indien noodzakelijk.
    Downtime wordt beperkt door updates buiten kantoortijden te installeren.
  • iPad en iPhone uitrol, installatie en beheer mbv Profielbeheer (Apple of externe partijen zoals JAMF).
  • Kerio Mailserver installatie, onderhoud en doorlopende controle op werking van email aflevering, verzending en beperking van spam en malware berichten.
  • Pro-actief advies over huidige ICT omgeving en toekomstige investeringen.

Alle rechten voorbehouden. 
Apple, OSX, OSX Server,  iPad, iPhone, Apps, DiskUtility en hun respectievelijke producten zijn geregistreerde handelsmerken van Apple, Inc.