Apple Support

Probleemloos werken met jouw Mac, iPhone, Apple Watch en iPad.
Samenwerken, bestanden en gegevens delen zoals documenten, email, agenda en contactpersonen. Eenvoudig, stabiel en gemakkelijk werken met uw Apple Mac, macOS, OSX, iOS apparaat en samenwerken met andere platformen zoals een NAS of Windows omgeving. StarPine Support Apple ondersteuning

StarPine Support biedt hiervoor doorlopende Apple Support voor uw ICT omgeving en professionele, persoonlijke ondersteuning voor:

  • OSX Server
    macOS Sierra Server 10.12, El Capitan 10.11 Server, OSX 10.10 Yosemite Server, 10.9 Mavericks Server en eerdere Apple serveroplossingen.
    Installatie, configuratie van diensten zoals emailserver, agendaserver, bestandsdeling, VPN toegang, Profielbeheer en beveiliging door SSL certificaten en versleuteling van data.
  • OSX Clients
    macOS Sierra 10.1210.11 El Capitan10.10 Yosemite, 10.9 Mavericks en eerdere OSX versies als Mountain Lion, Lion en Snow Leopard.
  • OSX Server Configuratie
    Instellen van bestandsdeling zoals Mail-, Agenda-, VPN toegang, bestandsdeling en Profielbeheer. Configuratie en optimalisatie van server- en gebruikersomgeving. Integratie met andere services zoals Windows services.
  • OSX Onderhoud
    Controle op werking van alle serverdiensten zoals uptime, functionaliteit, updates, spamfilters, virussen, aanvallen, notificaties per email.
  • iPad en iPhone uitrol, installatie en beheer mbv Profielbeheer (Apple of externe partijen).
  • Kerio Mailserver installatie, onderhoud en optimalisatie.
  • Pro-actief advies over huidige ICT omgeving en toekomstige investeringen.StarPine Support Apple ondersteuning

Apple Support

Een overzicht van de vele beheermogelijkheden die geboden worden door StarPine Support voor uw bedrijfsomgeving:

  • Professionele en persoonlijke doorlopende ondersteuning voor uw bedrijfsomgeving waaronder:
    Server, clients, netwerk, internet, gebruikersondersteuning, specifieke applicaties, firewall, router, switches, netwerk en internetvoorzieningen.
  • Preventief onderhoud van uw bedrijfsomgeving, door notificaties bij succesvolle en mislukte backups, netwerk-storingen en beschikbare software updates.
  • Telefonisch advies en ondersteuning.
  • Snelle ondersteuning mbv Teamviewer oplossing.
  • Snelle reactietijd bij storingen/problemen.
  • Beheer en onderhoud vindt plaats op lokatie, op afstand, op afspraak, binnen of buiten kantoortijden, altijd in overleg.

 

Alle rechten voorbehouden. 
Apple, OSX, OSX Server,  iPad, iPhone, Apps, DiskUtility en hun respectievelijke producten zijn geregistreerde handelsmerken van Apple, Inc.